Mocne strony

Mocne strony

ALMA MARKET to polski biznes w zyskownej odsłonie. To więcej niż sklep – to miejsce, z którego co dzień można rozpocząć fascynującą podróż po świecie kulinarnych doznań.

 

Co wyróżnia Alma Market?

 

podstrona_KONKURENCJA_1

 

podstrona_KONKURENCJA_2

 

podstrona_KONKURENCJA_3

 

 

podstrona_KONKURENCJA_4

 

 

Naszym kapitałem są ludzie, którzy chętnie doradzą i podzielą się swoją wiedzą, tworząc komfortową atmosferę zakupów

 

IMG_1521_bw_podglad

W trosce o najwyższą jakość obsługi w sklepach franczyzowych ALMA SMART, dla franczyzobiorców i personelu ich sklepów przygotowaliśmy pakiet szkoleń tzw. podstawowych.
Zakres tematyczny szkoleń:
1.    Formuła Alma – zapoznanie pracowników z formuła sklepu delikatesowego
2.    Obsługa klienta – przygotowanie do wypracowania standardów zachowań pracowników w relacji z klientami
3.    Merchandising – przekazanie fachowej wiedzy na temat zasad właściwej ekspozycji towarów

Szkolenia produktowe, które mają na celu dostarczenie fachowej wiedzy na temat produktów wyróżniających ofertę sklepów Alma Smart:
1.    Produkty z importu – „Tylko w alma”
2.    Krakowski Kredens
3.    Marki: Food&Joy i Smart&Easy

 

Dostęp do unikatowych dostawców

podstrona_dostawcty_ikonki

podstrona_dostawcty_ikonki2

podstrona_dostawcty_ikonki3

podstrona_dostawcty_ikonki4

podstrona_dostawcty_ikonki5

Wyjątkowość konceptu wypracowanego przez Alma oznacza dostęp do 60 tys pozycji asortymentowych, natomiast oferta będzie optymalizowana dla sklepów franczyzowych Alma Smart, uwzględniając powierzchnię sprzedaży, aranżację sali sprzedaży i potrzeby lokalne.