ALMA MARKET to polski biznes w zyskownej odsłonie. To więcej niż sklep – to miejsce, z którego co dzień można rozpocząć fascynującą podróż po świecie kulinarnych doznań.
Co wyróżnia Alma Market?
Naszym kapitałem są ludzie, którzy chętnie doradzą i podzielą się swoją wiedzą, tworząc komfortową atmosferę zakupów
W trosce o najwyższą jakość obsługi w sklepach franczyzowych ALMA SMART, dla franczyzobiorców i personelu ich sklepów przygotowaliśmy pakiet szkoleń tzw. podstawowych.
Zakres tematyczny szkoleń:
1. Formuła Alma – zapoznanie pracowników z formuła sklepu delikatesowego
2. Obsługa klienta – przygotowanie do wypracowania standardów zachowań pracowników w relacji z klientami
3. Merchandising – przekazanie fachowej wiedzy na temat zasad właściwej ekspozycji towarów
Szkolenia produktowe, które mają na celu dostarczenie fachowej wiedzy na temat produktów wyróżniających ofertę sklepów Alma Smart:
1. Produkty z importu – „Tylko w alma”
2. Krakowski Kredens
3. Marki: Food&Joy i Smart&Easy
Dostęp do unikatowych dostawców
Wyjątkowość konceptu wypracowanego przez Alma oznacza dostęp do 60 tys pozycji asortymentowych, natomiast oferta będzie optymalizowana dla sklepów franczyzowych Alma Smart, uwzględniając powierzchnię sprzedaży, aranżację sali sprzedaży i potrzeby lokalne.